Wyzwanie.
Studio CD PROJEKT RED powierzyło nam promocję dodatku do gry „Wiedźmin 3: Dziki Gon” pt. „Krew i Wino”. Nasze kreacje spodobały się twórcom „Wiedźmina” na tyle, że zaproponowali nam przygotowanie materiałów do kolejnej, digitalowej kampanii wiedźmińskiej gry karcianej „Gwint”. Projekt był wymagający, zakładał realizacje kliku tysięcy materiałów reklamowych w 8 językach oraz ich adaptacje na 11 rynkach.
„Wiedźmin 3: Dziki Gon” — „Krew i Wino”.
Naszym zadaniem było stworzenie około 2000 statycznych oraz animowanych formatów digitalowych, które nie tylko skuteczne wypromują nowy dodatek do gry, ale przede wszystkim będą spójne z wiedźmińskim uniwersum.
„Gwint” — wiedźmińska gra karciana.
Kampania „Gwintu” miała kilka odsłon. W pierwszej kolejności, stworzyliśmy key arty, które miały promować grę podczas targów E3 — najważniejszego gamingowego wydarzenia na świecie.
Z przygotowanych na ten event materiałów powstał pierwszy flight kampanii zamkniętej wersji beta gry.
Pół roku później ponownie wsparliśmy CD PROJEKT RED w tworzeniu materiałów promujących „Gwint”. Tym razem była to globalna kampania otwartej wersji beta gry. Wybrany przez klienta key art wyprodukowaliśmy w 6 wersjach.
Wyniki.
Zaproponowana przez naszych designerów kreacja spotkała się z uznaniem twórców gry „Wiedźmin”, dzięki czemu zlecono nam wyprodukowanie kilku tysięcy statycznych i animowanych formatów reklamowych. Początkowo miał być to jednorazowy projekt promujący nowy dodatek do gry. W rezultacie — zrealizowaliśmy globalną i wielopoziomową digitalową premierę dwóch gier CD PROJEKT RED, których wyniki w pełni spełniły oczekiwania klienta.